Home
Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności handlowej w pasie drogowym drogi publicznej gminnej
- Szczegóły
- Odsłony: 16695
Wydawanie zezwolenia na prowadzenie działalności handlowej w pasie drogowym drogi publicznej gminnej
Podstawa prawna
- art. 19 ust. 1 i 2 pkt 4 i art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 roku w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 140 poz. 1481)
- Uchwała Nr XVII/107/04 Rady Miejskiej w Przedborzu z dnia 23 marca 2004
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy
2.Załączniki:
• Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500, z zaznaczeniem granic i podaniem wymiarów planowanej powierzchni zajęcia pasa drogowego w celu umieszczenia obiektu handlowego i usługowego,
• Kserokopia ważnego pozwolenia na budowę obiektu umieszczonego w pasie drogowym lub kserokopia zgłoszenia właściwemu organowi administracji architektoniczno – budowlanej.- tylko w przypadku straganów.
• Pełnomocnictwo, jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie przez pełnomocnika.
Druki do pobrania
- Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie działalności handlowej w pasie drogowym
Sposób i miejsce składania dokumentów
- osobiście:
Sekretariat Urzędu Miejskiego - pokój nr 3 Ratusza Miejskiego,
97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
- za pośrednictwem poczty:
Urząd Miejski
97-570 Przedbórz,
ul. Mostowa 29
- drogą elektroniczną:
więcej...
Wymagane opłaty
Opłata skarbowa: zwolnione
Opłata za zajęcie powierzchni pasa drogowego przez rzut poziomy obiektu budowlanego (np. obiekt handlowy, obiekt usługowy) lub tymczasowego obiektu handlowego (stoiska):
- 1,00 zł za 1m2 za każdy dzień zajętej powierzchni pasa drogowego przez rzut poziomy powierzchni obiektu,
- zajęcie pasa drogowego przez okres krótszy niż 24 godziny jest traktowane jak zajęcie pasa drogowego przez 1 dzień.
Sposób i miejsce odbioru dokumentów
- osobiście:
Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środwiska i Zamówień Publicznych,
Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz,
pokój nr 7 (Ratusz Miejski),
tel. 044 781 22 61 do 65 wew. 13
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
- za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku.
Termin rozpatrzenia sprawy
Bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy
Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 19, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Przedborza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia reklamy
- Szczegóły
- Odsłony: 13193
Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu umieszczenia reklamy
Podstawa prawna
- art. 19 ust. 2 pkt 4, oraz art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 roku w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 140 poz. 1481)
- Uchwała Nr XVII/107/04 Rady Miejskiej w Przedborzu z dnia 23 marca 2004
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy
2.Załączniki:
1. Szczegółowy plan sytuacyjny w skali 1:500, z zaznaczeniem granic umieszczenia reklamy i podaniem jej wymiarów,
2. Projekt techniczny lub rysunek reklamy (zdjęcie),
3. Pełnomocnictwo, jeżeli wnioskodawca reprezentowany będzie przez pełnomocnika.
Druki do pobrania
- Wniosek o wydanie zezwolenia na umieszczenie reklamy w pasie drogowym drogi gminnej
Sposób i miejsce składania dokumentów
- osobiście:
Sekretariat Urzędu Miejskiego - pokój nr 3 Ratusza Miejskiego,
97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
- za pośrednictwem poczty:
Urząd Miejski
97-570 Przedbórz,
ul. Mostowa 29
- drogą elektroniczną:
więcej...
Wymagane opłaty
Opłata skarbowa: zwolnione
Opłata za zajęcie pasa drogowego w celu umieszczenia reklamy:
- 0,50 zł za 1m2 za każdy dzień zajętej powierzchni pasa drogowego przez rzut poziomy powierzchni reklamy,
- zajęcie pasa drogowego przez okres krótszy niż 24 godziny jest traktowane jak zajęcie pasa drogowego przez 1 dzień.
Sposób i miejsce odbioru dokumentów
- osobiście:
Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środwiska i Zamówień Publicznych,
Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz,
pokój nr 7 (Ratusz Miejski),
tel. 044 781 22 61 do 65 wew. 13
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
- za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku.
Termin rozpatrzenia sprawy
Bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy
Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 19, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Przedborza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu prowadzenia robót budowlanych i/lub umieszczania urządzeń infrastruktury technicznej bądź umieszczania obiektów budowlanych
- Szczegóły
- Odsłony: 10322
Zajęcie pasa drogowego drogi gminnej w celu prowadzenia robót budowlanych i/lub umieszczania urządzeń infrastruktury technicznej bądź umieszczania obiektów budowlanych
Podstawa prawna
- art. 39 i 40, ust. 1, 4 i 6 ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 1 czerwca 2004 roku w sprawie określenia warunków udzielania zezwoleń na zajęcie pasa drogowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 140 poz. 1481)
- Uchwała Nr XVII/107/04 Rady Miejskiej w Przedborzu z dnia 23 marca 2004
Wymagane dokumenty
1. Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego
2.Załączniki:
1. Plan sytuacyjny zajęcia pasa drogowego z podaniem wymiarów
2. Szczegółowy harmonogram robót
3. Projekt organizacji ruchu sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Wodnej z dnia 10.10.2000r. ( Dz.U. nr 90 z dnia 26.10.2000r.), zatwierdzony przez Starostwo Powiatowe w Radomsku
4. Uzgodniona dokumentacja techniczna – do wglądu.
Druki do pobrania
- Wniosek o wydanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego
Sposób i miejsce składania dokumentów
- osobiście:
Sekretariat Urzędu Miejskiego - pokój nr 3 Ratusza Miejskiego,
97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
- za pośrednictwem poczty:
Urząd Miejski
97-570 Przedbórz,
ul. Mostowa 29
- drogą elektroniczną:
więcej...
Wymagane opłaty
Opłata skarbowa: zwolnione
Opłata za zajęcie pasa drogowego:
1. Za zajęcie 1 m2 powierzchni jezdni za każdy dzień zajęcia:
1) przy zajęciu jezdni do 20% szerokości - 1,00 zł
2) przy zajęciu jezdni pow. 20% do 50% szerokości - 2,00 zł
3) przy zajęciu jezdni pow. 50% do całkowitego zajęcia - 4,00 zł
2. Za zajęcie 1 m2 powierzchni chodnika za każdy dzień zajęcia: 1,00 zł
3. Dla pozostałych elementów pasa drogowego, nie wymienionych wyżej opłata za każdy dzień zajęcia 1m2 powierzchni pasa drogowego wynosi 1,00 zł
4. Zajęcie pasa drogowego przez okres krótszy niż 24 godziny jest traktowane jak zajęcie pasa drogowego przez 1 dzień.
Sposób i miejsce odbioru dokumentów
- osobiście:
Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środwiska i Zamówień Publicznych,
Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz,
pokój nr 7 (Ratusz Miejski),
tel. 044 781 22 61 do 65 wew. 13
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
- za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku.
Termin rozpatrzenia sprawy
Bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy
Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 19, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Przedborza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.
Wydanie zgody na budowę, przebudowę zjazdu z drogi publicznej gminnej
- Szczegóły
- Odsłony: 15878
Wydanie zgody na budowę, przebudowę zjazdu z drogi publicznej gminnej
Podstawa prawna
- art. 104 § 1, 107 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
- art. 19 ust. 2 pkt 4, oraz art. 29 ustawy z dnia 21 marca 1985 o drogach publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 19 poz. 115 z późn. zm.)
Wymagane dokumenty
1. Wniosek do Burmistrza Miasta Przedborza o wydanie zezwolenia na budowę, przebudowę zjazdu z drogi publicznej gminnej
2.Załączniki:
- Kserokopia decyzji o warunkach zabudowy – tylko w przypadku lokalizacji nowego zjazdu,
- Mapa do celów projektowych z naniesioną i zwymiarowaną lokalizacją planowanego zjazdu,
- Dokument potwierdzający prawo własności lub użytkowania do nieruchomości,
- Pełnomocnictwo, jeżeli właściciel/użytkownik nieruchomości reprezentowany będzie przez pełnomocnika,
- Dowód uiszczenia opłaty (jeżeli dotyczy).
Druki do pobrania
- wniosek o wydanie zezwolenia na budowę, przebudowę zjazdu z drogi publicznej gminnej
Sposób i miejsce składania dokumentów
- osobiście:
Sekretariat Urzędu Miejskiego - pokój nr 3 Ratusza Miejskiego,
97-570 Przedbórz, ul. Mostowa 29
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
- za pośrednictwem poczty:
Urząd Miejski
97-570 Przedbórz,
ul. Mostowa 29
- drogą elektroniczną:
więcej...
Wymagane opłaty
82,00 zł
Jeżeli budowa lub przebudowa zjazdu zawiązana jest z budownictwem mieszkaniowym, zezwolenie nie podlega opłacie skarbowej.
Sposób i miejsce odbioru dokumentów
- osobiście:
Referat Infrastruktury, Rolnictwa, Środwiska i Zamówień Publicznych,
Urząd Miejski w Przedborzu, ul. Mostowa 29, 97-570 Przedbórz,
pokój nr 7 (Ratusz Miejski),
tel. 044 781 22 61 do 65 wew. 13
od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30,
- za pośrednictwem poczty na adres wskazany we wniosku.
Termin rozpatrzenia sprawy
Bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu miesiąca, a w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych - nie później niż w ciągu dwóch miesięcy.
Tryb odwoławczy
Wnioskodawcy przysługuje prawo złożenia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Słowackiego 19, za pośrednictwem Burmistrza Miasta Przedborza w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji.
Uwagi
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.